שנה טובה חברים

שתהיה שנה מוצלחת עם הרבה נצחונות ואימונים מפרכים

הודעות חשובות

רעננה הסכימו לדחות את המשחק נגדנו! המשחק עבר לתאריך 17/11/2012 במקום בעוד שבועיים ויערך ברעננה – כלומר אין משחק נגד רעננה בעוד שבועיים

המשחק בשבת הקרובה נגד יזרעאל מתקיים נכון לעכשיו! אנחנו מאוד גבוליים במספר השחקנים בשל מספר שחקנים ששוהים בחו”ל בעת המשחקים. כדי שנוכל להודיע מראש לכולם עוד במהלך השבוע הנוכחי אני מבקש מכולם לכתוב כאן האם הם זמינים למשחק בשבת ואם לא למה

יש לנו סגל מצוין השנה, הכל בידיים שלנו וברצינות שנראה באימונים. שתהיה לכולם אחלה של שנה ברוגבי ומחוצה לו

In English, in short:
Happy new year!

Game against Ra’anana is postponed  to 17/11.

Game Vs. Izrael is on schedule. We are short in players for many of our players are abroad, please write here if you can attend the match on Sat. and if not why.

Bla, bla, bla – Happy new year on and off the pitch!

This entry was posted in rugby, rugby haifa and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to שנה טובה חברים

  1. Nir says:

    מצטער חבר’ה, אבל אני בחו”ל עד ה6.10

    נתראה ב8.10 באימון

    שנה טובה!

  2. Ben Shofty says:

    sorry, i’m oncall this saturday.
    Have fun,
    Ben

  3. Tai says:

    אני אגיע למשחק כל עוד יהיה לי איך

  4. nitsan says:

    אני מגיע למשחק. אני מבקש מכול מי שיכול לעשות מאמץ ולהגיע למשחק. זה משחק ראשון של העונה בו ניתן להם בראש …

  5. Ziv says:

    Hi All,

    I will not be available for a game in Saturday since i am abroad. Great news,at least for me, regarding postponing the game wotk Raanana, on the date i will be available.

    Thanks,
    Ziv

  6. Shimry says:

    מגיע למשחק נגד יזרעאל

  7. Nir says:

    אני מגיע, יש לי מבחן בראשון ואני זקוק לשבת ללמוד…

  8. Ido Barnoam says:

    Hi guys.
    I’m also abroad during the game and won’t be able to come.

  9. Itamar says:

    i can play Saturday if I can get a ride from tel aviv

  10. Gary says:

    Won’t be able to make Yizreel, will be able to make Raanana

  11. Frenchie says:

    I can come

Leave a Reply

