Final Schedule For The 2012-2013 Season is updated!!!!

The final schedule is updated.
You can find it under Calendar.

The only thing missing is the practice camp – details will follow…

Here goes the best season yet!!!

This entry was posted in rugby, rugby haifa and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

19 Responses to Final Schedule For The 2012-2013 Season is updated!!!!

  1. ziv says:

    אהלן!

    לפי מה שאני רואה יש שני משחקים שמיועדים לתקופת החגים (22, 29 לספטמבר). החגים השנה יוצאים כולם באמצע שבוע, צירוף שלא יחזור כנראה לפחות כמה שנים קדימה, ועל כן, אנשים רבים , כולל אני, ואני מאמין שגם רבים נוספים בליגה, מתכוונים לנצל את המצב כדי לעשות חופשות ארוכות בחו”ל (לוקחים 5 ימי חופשה מהעבודה ומקבלים בערך 3 שבועות רצוף של חופש).
    אני לא מתלונן על מר גורלי, להיפך…, אני פשוט אומר שיש סבירות גבוהה ששחקנים רבים בליגה לא יוכלו לשחק בתאריכים אלו.
    אני יודע שיש אילוצי נבחרת, אבל השנה ארוכה, ואפשר לשנות את התאריכים האלו, או לפחות את אחד מהם, להמשך השנה. חוץ מזה, סביר להניח שבספטמבר, בשעה 12 בצהריים, עדיין יהיה בערך 900 מעלות בצל. ובמגרש אין צל.

    עידו – אשמח אם תוכל להפנות תשומת ליבם של האנשים הרלוונטיים באיגוד לעניין הזה.
    גרי – ד”ש לאימא.

    זיו

    • ellibag says:

      לא יכול שלא להסכים איתך זיו,
      גם אני מפספס את שני המשחקים האלו בדיוק מהסיבה שתיארת – מה שאומר שהוענה שלי מצטמקת תאכלס לחודשיים וחצי ומתחילה בנובמבר.
      אפשר לומר בעדינות שתשומת לבם של האנשים הרלוונטיים הופנתה.

  2. Shimry says:

    like

    • Nir says:

      לא הבנתי למי שימרי עשה לייק???

      בכל מקרה, אנחנו נביא את זה לתשומת ליבם של האנשים הנכונים – נקווה לטוב.

      זיו, אומרים “כולל אותי” לא “כולל אני”… זה שאתם חולקים אמא זה לא אומר שאתה צריך לדבר כמו גרי…

  3. Gilbert says:

    אני מסכים עם הדברים שאמרתם כאן.
    האם מישהוא יודע את ה schedule של הבנות … ניר ?
    אודה למי שעושה את זה כל שנה, שיעדכן את הGoogle calendar.
    תודה

    • Nir says:

      ג’ילבר, דבר עם מיכאל. תשלח לי את הלו”ז ואני אשמח להעלות אותו לכאן

    • ellibag says:

      אין בעיה, אני אנסה לעדכן את הגוגל בהקדם.

  4. lior says:

    מסכים עם זיו ואלי.
    וגם אני אפסיד את שני משחקי הליגה הראשונים מטותה סיבה.
    אין מה לעשות, צריך לקחת חופש מדי פעם וזה באמת מסתדר בצורה מדהימה השנה
    מאותה סיבה ביקשתי לארגן את מחנה האימונים לפני אמצע ספטמבר – כלומר לפני החגים

    • Nir says:

      מישהו מוכן להסביר לך איך זה מסתדר לכם?
      אתם מדברים על חוה”מ סוכות או איזו תקופה? אני לא רואה 5 ימי חופש שנותנים לי שלושה שבועות

      אני שואל ברצינות, בדקתי את התאריכים ולא נראה לי משהו מיוחד

      שמישהו יסביר לי בבקשה, אני גם רוצה לחו”ל

      • ellibag says:

        ניר – לוקחים את ה-16(חצי יום), 19, 20, 23, 24, 25 (חצי יום), 27 ו 30 (חצי יום) ומקבלים בתמורה ל שישה וחצי ימי חופש 18 ימים ללא עבודה.

  5. Shimry says:

    ?למדתם באותו מקום, לא
    ואומרים שהטכניון לא מכין אותנו לחיים האמיתיים..
    תהנו בחו”ל, אני אשחק לבד בחושך

    • Nir says:

      שימרי, חושך זה לא תירוץ ללא לתפוס כדורים!!!

      תראה את ליאון, אחרי שאימנתי אותו במשך שתי עונות הבנאדם תופס כדורים שאפילו לא נמסרו עדיין

  6. Ido Barnoam says:

    חבר’ה אני יכול להבטיח לכם שהיה דיון ארוך מאוד לגבי הלו”ז העונה ועלו שם נושאים נוספים חוץ מעניין החגים.
    האנשים הנוגעים לדבר מודעים לזה.
    כל הטענות, והתובנות שלכן כנראה נכונות, אבל כנראה שלא יהיה שינוי בלו”ז.

    מה שאפשר לנסות לעשות זה לשנות משחקים באופן נקודתי. אבל לא הייתי בונה על זה.

    זה שלשחקן שלא משחק בנבחרת יש עונה קצרה, זה גם ידוע, והתשובה של האיגוד לזה היא מפעל גביע האיגוד שיהיה כנראה משחקי 15 יתר קצרים בין קבוצות (בסגנון גרמניה). פרטים על זה יהיו בהמשך.

  7. Nitai says:

    מסכים עם הטסים. גם אני מפסיד את שני המשחקים הראשונים בגלל חו”ל…

    בטח גם לקבוצות האחרות יהיו חסרים הרבה שחקנים ואולי שווה לדבר איתם על שינוי תאריך של המשחק
    (נגיד את המשחק עם יזרעאל למועד אחר במהלך השנה או את המשחק עם רעננה לשבוע אח”כ…)

    • ellibag says:

      זה יהיה ממש לדפוק לאיגוד את מה שהוא רצה להשיג 🙂
      לא שזה רע, כי הם דיי השתינו עלינו בקשת כשקבעו את הלו”ז והתאימו אותו לצרכי הנבחרת.
      המשחקים האלו מיודעים, בעיקר, כחימום לשחקני הנבחרת לפני המשחקים שלהם.
      אני תומך מאד בהצעה שלך לדחות את המשחקים.

  8. Nir says:

    צודקים

    אני שמח לפחות שיותר אנשים נעשו פעילים בעקבות המקרה 🙂

    אנחנו עובדים על זה, לא ויתרנו עדיין . אם לא נצליח מול האיגוד, ננסה מול כל קבוצה באופן פרטני

    גם אם נצליח להזיז את המשחקים, אנחנו עדיין מתחילים להתאמן באותו תאריך – במקרה הכי גרוע נגיע מוכנים טוב יותר למשחקים הראשונים שלנו

    בכל מקרה אנחנו צריכים את הזמן כדי ליישר קו עם הכושר של ליאור… ד.א. יש מצב טוב שחן גם עבר למצב צבירה חנדזיר… יהיה מעניין השנה

  9. Shimry says:

    -אני אומר לעשות כמו האיגוד- הליגה תהיה בשבילנו אימוני הכנה ל
    ERFURT (2) JUNE 2013!!!!
    (.. מקום ותאריך יקבעו בהמשך)

  10. lior says:

    לדחות המשחקים זהו רעיון מצויין, אך שבוע לא יספיק (לי לפחות), אם כבר מצליחים לדחות, אז אנא נסו לדחותם לסוף אוקטובר, תחילת נובמבר – זה יהיה מצויין
    ושימרי הלוואי ועידו\ניר\עופר יצליחו לארגן טורניר נוסף
    יאללה ניפגש בשישי, הגיע הזמן לפתוח את העונה

Leave a Reply

